«Vi sammen» inviterer alle til å gå med dem i folketoget i Haugesund
Den nye foreningen «Vi sammen» skal gå i folketoget 17. mai og ønsker alle som vil velkomne til å gå bak deres fane. Foreningen har fokus på integrering og inkludering, og lager møteplasser og arrangerer aktiviteter.
Leder i Integreringsrådet i Haugesund og bystyrerepresentant for Høyre, Veronica Garcia Kambe, var gjest sammen med styreleder i «Vi sammen», Irris Hollanes Lua, i Din morgen.
