Skadefri dag markeres i Haugesund på lørdag
Personskadeforeningens fylkeslag i Rogaland inviterer til et familiearrangement i Torggata i Haugesund på lørdag. Der blir det blant annet livemusikk, gratis popkorn og sukkerspinn og besøk av Bjørnis, forteller fylkesleder Hanne Stakseng og nestleder Anita Klyve.
Arrangementet er en del av foreningens nasjonale forebyggende og bevisstgjørende kampanje, hvor målet er å bidra til nedgang i antall ulykker med alvorlig personskade og dødsfall, melder forbundet i en pressemelding.
