The Fuse blir født på Byscenen
Haugesund har fått et nytt heavy metalband, men medlemmene i The Fuse har lang fartstid. Nå går de all in i det nye prosjektet. 1. april kom albumet «In Posterity», og 15. mai er det releasekonsert på Byscenen. ¨- Du kan gi ut et album, men det er når vi går på scenen sammen at bandet blir født. Konserten på Byscenen er The Fuse sin fødsel. Og som med fødsler blir det skriking, svette og forhåpentlig noen gledestårer, sier vokalist Sigurd Olaisen. – Vi ønsker at publikum skal kjenne trøkket i magen og bli en del av det vi gjør, sier gitarist Aksel Herløe.
