Nå er Ida klar for publikum
Ida Sterri fra Kopervik har alltid likt å synge, men det har vært en terskel å våge å synge for folk offentlig. På en karaokekveld på Åkra kom hun i kontakt med Jan Inge Kvilhaugsvik som nå er en av flere musikerne hun nå jobber med.
Nå har Ida vært i studio hos Rudolf Fredly på Vea og spilt inn sin versjon av «Kamilla og tyven», en sang hun har et nært forhold til. Du hører den til slutt i innslaget.
Lørdag 23. mai har Ida Sterri konsert i trioformat på Havn Hotell i Skudeneshavn.
