Godt med familie og venner i publikum
Sofia Loise Henriksdatter synger live på The Voice på TV2 fredag. – Hele slekten fra Vestlandet kommer i tillegg til masse venner og kjæresten. Det blir godt mange trygge folk i salen, sier Sofia Loise som har har fra Skjoldastraumen. Det er åtte deltakere, og de fire med mest flest publikumsstemmer går videre til semifinalen. – Jeg må prestere så godt jeg kan og tenke at jeg synger en konsert for de som er tilstede, og kople ut at det går på TV, sier hun. Låten Sofia Loise skal synge er «Lover, where do you live?» av Highasakite. – Det er en av de fineste sangene jeg vet om, sier hun.
