Andrè har med venner fra Skeisvang
Andrè Hustoft Nesheim fra Skjold er en av tre finalister i The Voice fredag. – Jeg har kjent litt mer på nervene denne uka, men jeg må bare nyte stiuasjonen, sier han. Først synger Andrè «Fields of gold» i duett med Ingebjørg Bratland før han bytter ut hele bandet. – På scenen står et korps med gamle venner fra musikklinja på Skeisvang, og det har ingen gjort før i The Voice. Da synger jeg “Remember my name” av Sam Fender, sier han.
The Voice sendes direkte på TV2 fredag kl. 19.55, og det er seerstemmer som avgjør hvem som vinner.
